BAKISDAG

Hej på er! Vi hade en väldigt lyckad utgång igår men idag mår jag som jag förtjänar, haha. Det har inte blivit mycket sömn i natt men nu är jag ändå på väg ner och tänkte lägga mig på bryggan i någon timme eller två. Jag gillar kontrasten på bakisdagar på vintern och sommaren. På sommaren åker man och badar och lägger sig i skuggan ute och sover och på vintern bäddar man ner sig i soffan och ser på serier hela dagen, haha. Båda är härliga på sitt sätt! Nog om bakisdagar, nu ska jag göra någonting av den här.

TÄVLING MED TRENDCASE

Nu är det dags för en tävling igen, det var riktigt länge sedan! Denna gången är den i samarbete med Trendcase som har riktigt snygga skal till iPhones (och andra tillbehör). Ni ser mina favoriter här ovanför. Det ni behöver göra för att delta är att gå in på Trendcase.se och välja ut vad du vill vinna, sedan skriver du det i en kommentar på det här inlägget. En vinnare kommer dras på söndag!

AUGUSTI

Lite bilder från min och Emmas myskväll på vår brygga i måndags!

Godmorgon! Så var det Augusti igen. Simon kom hit och höll mig sällskap igår så vi åt lite middag, tittade på en film och spelade kort (som jag vann överlägset), haha. Idag kommer världens bästa Jesper hit med två kompisar så i kväll blir det en utgång med ett riktigt skönt gäng med förfest här först! Till och med min fina Cajsa ska med då hon kommer hit från Falun idag. Nej, nu har jag lite saker att stå i innan folket dyker upp!

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!