SPONTAN UTGÅNG

Godmorgon! (Ett sent sådant). Klockan 10 igår kväll satt jag i mjukisbyxor, osminkad i soffan och tittade på One Tree Hill. Helt plötsligt fick jag ett ryck och en halvtimme senare satt jag på pendeln till stan och körde en riiiktigt lyckad utgång med Frida, Jennifer och Ebba. Först blev det Pride och sedan drog vi vidare till White Room. Jag träffade så himla mycket trevligt folk igår! Hur som helst blev det en sen kväll och jag kom inte i säng för än vid 7-tiden så jag är lite halvdöd idag, haha. Men nu ska jag köra en mysdag på det! 🙂 Hur mår ni idag? 

LOL

När jag var på Brunskär förra veckan såg jag LOL med mina kusiner. Jag hade inga förväntningar då alla sagt att den var dålig och så himla bra var den faktiskt inte. Den var rätt spretig och kändes töntig många gånger men ändå så var den rätt mysig. Jag hade inte sett den på bio men en gång hemma i soffan är den värd, men ingenting jag kommer se om.

LOL – 1 2 3 4 5 6

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!