BW

Hejsan! Mötet är avklarat och mina ärenden gick snabbare än väntat, jag hittade ett presentkort på H&M också som jag fick med mig en galet snygg jacka för. Nu sitter jag på Espresso House och läser lite NK-kurser över datorn i väntan på att mitt pass ska börja. Mötet i morse var ett litet planeringsmöte inför hösten på NK så nu fick jag träffa alla anställda och höra mycket mer om hur allt fungerar vilket var riktigt kul och kändes skönt såhär inför första dagen. Nu ska jag läsa lite till innan jag börjar röra på mig, men jag har tidsinställt ett inlägg åt er och annars hörs vi när jag kommer hem i kväll!

FIRST DAY


Godmorgon! Nu är jag på väg in till ett frukostmöte, sedan har jag två lediga timmar i stan då jag tänkte passa på att springa några ärenden och sedan börjar jag min första dag på NK! En fullspäckad dag med andra ord, men det är så det ser ut i princip hela resten av Augusti och September. Jag är så himla taggad!

PATTERN

Hittade dessa snyggingar inne på H&M igår. Lite Prada-inspirerade men till ett betydligt snällare pris. Jag råkade få med mig dem i en storlek för stort men jag ska in och byta dem innan jobbet imorgon tänkte jag.

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!