REGNET DET BARA ÖSER NER

Godmorgon alla! En galet trött Fanny har ni här. Det var en väldigt lång dag igår och så blev det lite för lite sömn på det. Dessutom så öser regnet ner och temperaturen har sjunkit rejält så idag åkte gummistövlarna och höstkappan på. Första dagen igår gick hur som helst jättebra. Det är så himla kul och jag lärde mig en massa. Det känns verkligen som att jag hamnat rätt. Nu är jag på väg till ett redaktionsmöte på Projection där vi ska planera fashionweek, så himla kul! Efter det blir det lägenhetsvisning med mamma och pappa!

VINNARE OCH TRÖSTPRIS FRÅN LOVE

Vinnaren i tävlingen blev Sabina, grattis! Jag har mailat dig.

För er som inte vann har jag ett tröstpris! Fram till den första November fÃ¥r ni 20% rabatt pÃ¥ alla köp över €30 om ni anger koden FANNYSTAAF20 i kassan när ni handlar hos Inlovewithfashion./ For all of you who didn’t win I have some comfort. From now until November first you get 20% of everything you buy over €30 if you use the code ”FANNYSTAAF20” when you shop at Inlovewithfashion. 

SHOPPA TRENDEN: LACKAT

glossy

1. Gina Tricot, 2. Dr. Martens (Sarenza), 3. Romwe, 4. Bluemarine, 5. H&M, 6. Gina Tricot, 7. H&M

”Skinn har vi som sagt sett säsong eller säsong oavsett om det är i 30 grader i Augusti eller i 25 minus i Februari. Men nu finns det ett lite roligare alternativ om man tröttnat – lackat! Snyggt pÃ¥ allt, precis som skinnet. Väskor, skor, byxor, jackor, toppar, kjolar. Detta är ett riktigt snyggt material att använda om man vill köra pÃ¥ den helsvarta trenden och blanda material. Lacket ger ett djup i det!”

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!