NYTT ÅR OCH NYA TAG

Sådärja, hemma i verkligheten igen. Väskan är uppackad, det är lite upplockat i rummet, jag har fotat alla resans köp och jag har konstaterat att jag måste ta tag i min kaosgaredrob som ser ut som att orkan Fanny har dragit igenom och lämnat en massa kläder som Fanny inte ens använder efter sig. Precis överallt. Det får bli söndagens projekt om jag inte badar i plugg tills dess! Hur som helst så är jag grymt taggad på att komma igång med det här året nu. Årets nyårslöften är skrivna och jag har en massa energi för att göra mitt bästa min sista skoltermin och även här på bloggfronten. Bilden ovan visar hur min solstol sett ut mest hela resan. Jag har tryckt inläggs-idéer ur huvudet tills det nästan gått hål i den men två täckta sidor med användbara idéer blev det tillslut som jag vill skriva allihop nu på en gång. Men, det är ju vad JAG tycker är kul och bra, så nu skulle jag även vilja veta vad ni vill ha för att göra den här bloggen ultimat!

Så, favoritinlägg? Önskemål om inlägg? Vad tycker ni bäst om med fannystaaf.se?

Nästan hemma

20120111-101735.jpg
Favvofrukost i London tidigt imorse. Chai Latte och varm laxbagel!

Hej! Efter tre flygningar, en massa väntan och nästan två dygn sitter jag nu i taxin på väg hem. Phu! När jag kommer hem ska jag bara komma i ordning och börja packa upp lite, sen börjar min vanliga bloggning igen!

SÖTT

Titta vilka otroligt söta skal vi hittade i Hong Kong! Är det någonting vi är riktigt dåliga på i Sverige så är det verkligen skal. Alla mina jag har är köpa utomlands och även om jag verkligen försöker hitta fina hemma så går det bara inte!

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!