RON POPE

Godmorgon! Idag har jag en fixardag. Har plugg, bloggning och städning som ska göras men det känns faktiskt rätt kul att få ta tag i allt så jag får väl försöka hålla mig fast vid den känslan. Jag börjar dagen med mina tre absoluta favoritlåtar just nu som spelas om och om igen i mina högtalare. Tryck på titeln för att komma till låten!

STEVE AND I

Corset: Thailand, Shirt: H&M, Jeans: Miss Sixty, Shoes: Din Sko

Idag har jag och mamma varit ute på min morbrors gård hela dagen så deras fina häst Steve fick vara med på dagens outfitbilder (för andra gången faktiskt, han var med i somras också)! Visst är han fin? Nu är jag heeelt slut och ska ner och placera mig i soffan med famlijen för att se den andra Sagan om ringen. Vi hörs imorgon!

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!