GODMORGON MÅNDAG

Godmorgon! Jag börjar dagen med tre bilder från igår. Det var ett sånt himla mysigt vårväder och även fast jag hann med allt på min to do-lista så hann jag och Emelie med både en lång PW, lite brygghäng och en myskväll med te och Grease. Nej, nu är det dags att springa till bussen! See you lateeeer.

VECKANS PLAGG V.18

Romwe, $40.99

Visst är dom fina?! Helt bas men den perfekta slappheten och så djup rygg på det. Skulle vara helt perfekta i sommar som dom är eller till en skinnjacka, converse och lite accesoarer.

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!