LÄSARTRÄFF?

Jag tänkte bara kolla en grej med er! Jag har alltid fått flera önskemål om läsarträffar vilket jag bara skrattat bort men nu har jag funderat och kommit fram till att det faktiskt skulle vara riktigt kul! Så jag ville bara kolla intresset hos er. Någon som skulle vara intresserad av det? Här i Stockholm i sådana fall. Kommentera eller maila mig på fannystaaf.blogg@hotmail.com!

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!