POSH MODEBLOGGSDUELL

Vet ni vad? Posh har valt ut mig som en av de 8 bloggare i deras modebloggsduell! Så himla kul. Jag brukar inte be er rösta på mig hit och dit men nu skulle jag faktiskt så superduperglad om ni ville göra det 🙂 Gå in HÄR för att se alla andra bloggare och röstar gör ni längst ner på sidan. Man kan rösta flera gånger. TACK!

Vote for me HERE! 🙂

NEW FAVOURITE?

Här är en bättre bild på klänningen jag köpte i helgen! Helt otippat att hitta en festfavorit på Röda Korset i Hedemora, men det gjorde jag! Blev kär i samma sekund som jag drog den över huvudet, haha. Den kommer både kläs upp med klackar, guldaccesoarer och en svart clutch till fest och kläs ner med en skinnjacka och boots till vardags. Känner på mig att det här kommer bli en ny favorit!

HOW DO YOU FEEL WHEN THERE'S NO SUN?

Hejsan på er! Gud vilket fantastiskt väder det är. Helt plötsligt kom sommaren! Jag var iväg till skolan imorse bara för att direkt få vända på klacken då den enda lektionen jag hade blivit inställd. Istället la jag mig på bryggan, åt sushi och läste senaste STYLEBY. Underbart.  Jag känner mig så inspirerad idag. Jag vill shoppa, styla och blogga en massa! Efter studenten kommer bloggen bli mitt huvudfokus tills jag klurar ut vad jag ska göra och jag ser verkligen fram emot det. Utveckla och förbättra!

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!