RODEO

En bild jag hittade på mig och Karolina på Rodeo från igår!

Godmorgon! Jag sitter uppe och väntar på nya visningsbilder som ska publiceras på sajten, sedan väntar ett kvällspass på NK och sen ska vi på Swerige-festen på Cirkus. En fullproppad dag med andra ord, men det ska bli riktigt kul. Ni ska strax få gårdagens outfitbilder!

IDA SJÖSTEDT SS13

Foto och redigering: Jag

Sagoslott, prinsessklänningar och My little pony-hår hos Ida Sjöstedt idag. Jag kände mig som en liten drömmande 5-åring igen!

 

MODEVECKAN DAG ETT

 Jisses VILKEN DAG. Jag är helt slut, haha. Det känns som att jag knappt hunnit andas, men kul har det varit! Jag och Ulrika har ansvarat för allt som publicerats på sajten vilket betyder att vi suttit beredda efter varje visning och kämpat med koder, bilder, förminskningar och allt vad det är så fort det bara gått så att ni ska på uppdateringar så snabbt som möjligt. Sedan missade jag Carin Wester-visningen vilket jag är lite småsur över men istället fick jag två lägenhetsvisningar och skjuts hem, så då får det väl vara okej. Nu sitter jag och väntar på bilderna från Carin Wester som är det sista jag ska publicera idag, sedan ska jag sätta mig och fixa med dagens outfitbilder och bilderna från den superfina Ida Sjöstedt-visningen som jag fotade. Mer uppis snart!

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!