MAMMAKVÄLL

Hejsan! Förlåt för sen bloggning idag men efter mina körlektioner så kom mamma hit och vi har varit ute och fotat och sedan har vi ätit finmiddag med förrätt, panghuvudrätt och vin. Nu sitter alla här och spelar kort och jag ska snart sätta mig och läsa klart det jag avsatt som mål för idag i teoriboken. Men dagens outfit dyker upp snart!

LÄGENHETSINSPIRATION

Nu när jag är här i Hedemora kommer det bli mycket inredningsletande till lägenheten på loppisar, secondhand och på mormors vind. Det är inte lika utplockat på loppisarna här som i Stockholm och så är det betydligt mycket billigare. Hur som helst är detta min inredningsinspiration och lite vad jag går efter när jag letar! Jag tänkte att det kunde vara kul för er att se då ni bett om mer inredningsinlägg och sådana kan jag lova er att det kommer bli massa innan och under flytten nu!

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!