EFFEKTIV BAKISDAG

Godmorgon! Idag är en typisk sådan dag då jag kan säga att jag mår som jag förtjänar. Usch! Men vi hade en riktigt rolig kväll igår, jag tycker så mycket om de tjejerna och vi är verkligen en grupp. Det kändes så himla bra att vi var samlade igen! Jag tänkte i alla fall försöka göra någonting av den här dagen ändå så jag ska trycka i mig lite alvedon och klä på mig så ska jag börja ge mig på lite flyttkartonger. Ni som frågar när ni får se bilder på lägenheten så har jag ju sagt att jag inte har några bilder på den då det aldrig var en öppen visning så det blir inte för än fram åt jul när jag flyttar in 🙂

FLER FYND

Här är några fler fynd till lägenheten som jag gjorde i Hedemora!

 

KVÄLL MED UF-TJEJERNA

Hej på er! Jag sitter här och grejar med lite allt möjligt och ska snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning för kvällen. Jag ska ha en middag/förfest/utgång med mina UF-tjejer! Det ska bli så hiiiimla mysigt och kul, vi har inte träffats allihopa sedan studenten och alla lever verkligen helt nya liv men i kväll ska vi låtsas att det är förra året igen 😉 Vi ska börja spåna på vad vi ska säga när vi ska prata inför alla UF-elever i stockholm på kickoffen också. Åh vad bra det ska bli! Det jag saknar mest med skolan är verkligen UF. Vi delade allt i gruppen i ett år och vi kom så himla nära och delade så mycket glädje samtidigt som vi kämpade stenhårt. Det är verkligen någonting jag skulle vilja göra om!

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!