Everyday life

Rudolf

Godmorgon!

Här sitter jag i Rudolfbyxorna igen, det var länge sen! Har fortfarande feber, hostar och min näsa är helt igentäppt. Inte kul alls. Det jobbigaste är att sen jag började gymnasiet klarar jag inte av att vara sjuk, jag kan verkligen inte slappna av. Sitter här med panik och har dåligt samvete men jag är ju verkligen sjuk så vad ska jag göra liksom? Jaja, jag ska försöka göra vettiga saker iallafall. Så som att räkna matte, läsa i boken och städa om mitt huvud tillåter. Okej, städa var en överdrift. Snarare damsuga upp alla popcorn som ligger över hela mitt golv! Haha.


Rudolfbyxorna <3

Shit va jag är grym!

Nu har jag skrivit ÄNNU mer på min historia så nui är jag faktiskt riktigt stolt över den! Och allt i matten fattar jag också, ska bara räkna ett tal till, sen är dagens krav avklarade. Shit va jag är grym!



metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!